Bedrijven worden gestuurd door de voorwaarden van de markt, maar ook de kansen die het biedt. Duurzaamheid wordt steeds meer voorwaarde, vanuit wetgeving, ketenbeheer en om nieuwe mensen aan te trekken.
Het is ook een kans omdat het bijdraagt aan je reputatie, je toekomstbestendigheid en je interne cultuur.
Gemeenten hebben een grote taak in het verduurzamen van huizen, bedrijven(terreinen) en openbare ruimte. Communicatie speelt een sleutelrol. Denk aan burgers activeren, ondernemers stimuleren om te vergroenen of collega’s op één lijn krijgen.
Manufesta heeft de afgelopen jaren veel gemeenten geholpen bij projecten over energiebesparing en verduurzaming.
NGO’s en non-profits, zoals bewonersgroepen, sociale ondernemingen of organisaties voor natuurbescherming, hebben meestal meer drive dan middelen. Contact met de buitenwereld is voor hun een levenslijn. Of het gaat om geldschieters, vrijwilligers en medewerkers, partners en het brede publiek: het draait om communicatie.
Manufesta is zeer ervaren op het gebied van werken voor goede doelen.
Je staat op een belangrijk moment in het leven van je bedrijf. Je wilt beginnen, of van richting veranderen of samengaan met een andere organisatie. Of je wilt serieus werk maken van duurzamer werken. Op momenten waarin een organisatie verandert, helpt Manufesta met:
Grootte, leeftijd en branche zijn voor ons minder belangrijk dan je ambitie en wil om te veranderen. Bij Manufesta hebben we jarenlange ervaring met grote projecten voor heel verschillende klanten. Zo werken en hebben we gewerkt voor:
Er zijn allerlei soorten organisatieveranderingen waarbij branding een rol speelt. Herken je je in één van onderstaande vragen? Dan kan Manufesta je helpen:
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service