Iedere organisatie, los van de sector waarin zij actief is, oefent invloed uit op haar omgeving. Deze impact is het startpunt van ons werk. We brengen in kaart welke dat op dit moment is voor jouw bedrijf of organisatie. We kijken hiervoor naar alle aspecten van de bedrijfsvoering.
Dan gaan we naar de toekomst kijken en bedenken op welke vlakken je wilt verbeteren. Aan welke maatschappelijke doelen wil je bijdragen? Wat past bij je organisatie, bedrijfsprocessen en cultuur? Dit leggen we vast. In een later stadium gaan we kijken welke maatregelen er nodig en haalbaar zijn om deze tot stand te brengen.
In een aantal inspirerende sessies geven we samen een antwoord op vragen zoals: Wie zijn wij als organisatie?, Waar staan we voor?, Welke rol willen wij spelen voor onze doelgroepen? en Wat maakt ons uniek en onderscheidend? Ook kijken we nauwkeurig wie je directe en indirecte doelgroepen zijn, wat hun doelstellingen en uitdagingen zijn en hoe je hen het beste kunt helpen met wat je organisatie doet.
Afhankelijk van leeftijd en volwassenheid van de organisatie is de volgorde waarin we deze vragen stellen anders. Het resultaat van deze strategische sessies wordt vastgelegd in een korte en praktische rapportage.
In deze fase gaan we de inzichten uit de vorige fase inzetten om tot zichtbare acties te komen. Met de resultaten uit de impactanalyse maken we een plan voor concrete vervolgstappen. Welke veranderingen in je in- en externe bedrijfsvoering zijn wenselijk en haalbaar? En welke acties voor het verbeteren van je impact kun je op korte en lange termijn realiseren?
Die verbeteringen en acties gaan we gebruiken in je verhaal naar de buitenwereld. We bedenken eerst een duidelijke communicatie- en marketingstrategie. Dan ontwerpen we een krachtig creatief concept waarmee je boodschap aankomt en blijft hangen. Dit concept rollen we uit over alle uitingen en kanalen waarmee je je doelgroepen bereikt.
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service