Deloitte hoort bij de zogenaamde Big four en is de grootste private service-organisatie ter wereld. Meer dan 175 jaar oud, ruim meer dan 330.000 medewerkers actief in meer dan 150 landen en met een jaaromzet van 50 miljard dollar in 2020. Ooit begonnen als accountantskantoor houdt het zich nu bezig met belastingen, juridische dienstverlening, financieel advies, audit, compliency en risk, en forensic en financiële opsporing.
Zoals zovele accountancy-bedrijven ontwikkelde Deloitte zich al snel tot een organisatie met een breed pakket aan dienstverlening. Maar daar houdt het niet op: er is hier zoveel expertise verzameld, dat de behoefte ontstaat om zelf eigen software te ontwikkelen en implementeren. Soms omdat het ooit is ontwikkeld voor eigen gebruik, soms omdat men vindt dat het beter kan.
Wij zijn in de afgelopen jaren betrokken geweest bij het in de markt zetten van vier gespecialiseerde diensten met een duidelijke digitale insteek: RegMiner, Process X-ray, Cyber en Forensic and Financial Crime. Samen met pr-bureau Marcommit verzorgden we de creatieve en visuele vertaling.
Het ontwikkelen van een eigen visuele stijl binnen een strak gereguleerde huisstijl is een kwestie van het opzoeken van de randen. De global brand guidelines staan niet veel toe, maar geven wel voldoende ruimte voor een eigen invulling. Eén beeldelement staat centraal en daaraan valt niet te ontkomen: de cirkel. Naast een redelijk uitgebreid kleurenpalet zul je hiermee moeten werken om iets unieks en herkenbaars te ontwerpen.
Merkstrategie, brand guidelines, visueel concept, sales enablement en ontwerp website.
strategie en identiteit: i.s.m. brandfabric en Marcommit
project-management en accountbeheer: Marcommit
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service