Bedrijven zitten vast in de strakke regels van de economie: er moet winst gemaakt worden om te overleven. Zij willen:
Wat de meeste ondernemers willen, is een heldere kosten-batenanalyse van wat er gebeurt in hun bedrijf. Onder de streep moeten de baten altijd hoger zijn dan de kosten.
Er zijn meerdere redenen waarom het slim is, juist vanuit commercieel oogpunt, om zo snel mogelijk werk te maken van duurzaamheid:
En als dat nog niet genoeg is, is er het goede gevoel dat jij en je medewerkers hebben omdat je bijdraagt aan een schonere en leefbaardere wereld.
Jouw bedrijf verduurzamen kan op allerlei manieren. Van eenvoudige aanpassingen tot het compleet omgooien van je bedrijfsvoering. Maar wat hebben ondernemers nodig om in beweging te komen?
Manufesta is expert op het gebied van communiceren over duurzaamheid. We hebben grondige inhoudelijke kennis over het onderwerp en veel ervaring in de inzet ervan in branding en (arbeidsmarkt-) communicatie. Dat betekent dat we je kunnen helpen met:
Dit schema kan je ideeën geven over wat je allemaal kunt doen. Het laat ook zien dat duurzaamheid veel meer is dan energie, afval en vergroening. Er is ook een sociale kant, die zich afspeelt aan de binnen- en buitenkant van je bedrijfsgebouw.
Hoe je omgaat met mensen, werknemers, buurtbewoners en anderen, vertelt veel over je waarden en waar je als bedrijf voor staat. Ook dit werkt sterk door in je reputatie en kun je gebruiken in je branding en communicatie.
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service