Ik wil dat bedrijven en organisaties niet alleen maar bestaan om geld te verdienen, maar erkennen dat zij een impact hebben op mensen, samenleving en de natuurlijke omgeving. En dat zij die impact gebruiken om een positieve bijdrage te leveren. Juist als ontwerper en merkstrateeg wil ik mijn expertise gebruiken om de wereld beter te maken. Dat doe ik door mijn klanten te bewegen om daadwerkelijk stappen te zetten, in plaats van er alleen over te praten.
Ik ondersteun al 25 jaar bedrijven en organisaties in hun branding en communicatie, met mijn bureau Looksee en binnen B2B merkbureau brandfabric. ‘Merk’ is de plek waar strategie, design en boodschap samenkomen. Met de identiteit van organisaties als startpunt, creëer ik authentieke en onderscheidende boodschappen waarmee zij relevant en aantrekkelijk worden voor hun doelgroepen.
Ik werk al ruim 21 jaar voor grote organisaties als ontwerper in de bureauwereld; eerst bij VA (Vormgeversassociatie), nu in mijn eigen bureau Diepzicht. In die tijd werd het me duidelijk dat veel organisaties vooral met zichzelf, hun doelgroep en de markt bezig zijn. Terwijl de vraag wat je betekenis voor het grotere geheel is, juist zo boeiend en nodig is. Want juist bedrijven hebben de grootste impact op hun omgeving en de wereld.
Ik was een tijd coördinator van een wijkinitiatief dat zich bezighoudt met de energietransitie en werkt aan een duurzame wijk. Daar leerde ik dat niet alleen burgers maar vooral bedrijven deze – duurzame – weg op moeten: voor een betere wereld. Ik wil mijn ervaring als design- en brandspecialist inzetten om hier een bijdrage aan te leveren. Met Manufesta hebben we een plek gecreëerd waar dat kan.
Manufesta is een branding- en activatiebureau. We zetten jouw bedrijf, organisatie of product in de schijnwerpers. We maken je bekend, relevant en aantrekkelijk voor de mensen die voor jou belangrijk zijn.
We zijn anders dan andere merkbureaus. We ontwikkelen jouw merk niet op basis van vage ideeën, een opgeblazen ‘why’ en mooie praatjes. Voor ons is je reële impact op mensen, samenleving en natuurlijke omgeving de kern van jouw merk: hoe jouw organisatie de levens van mensen beïnvloedt.
Door zelf deze invloed te beperken, verbeteren en herstellen, laat je zien dat je werkt vanuit een duurzame visie en missie bent. Dat er voor jou meer is dan alleen winst en dat je een rol pakt om de wereld beter te maken.
Wij denken dat dit een veel betere manier is om je verhaal te vertellen. Het maakt je relevant en aantrekkelijk omdat het echt is en beter voor anderen. Wij geloven dat jouw doelgroepen meer geraakt worden als je zichtbaar goed doet, dan je merk te verpakken in ‘grote’ teksten en beelden.
Wij geloven
dat er meer is
dan geld verdienen
dat de meeste mensen
ook iets goeds willen doen
willen bijdragen aan
een betere wereld,
deze helpen
ontwerpen
delen en
laten groeien
Doe mee
en manifesteer
jouw dromen
en ambities
Niet door te zeggen
maar het te doen
Creëer
een impact
Werk
samen
Nu
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service