Dat jouw electriciteit duurzaam is, is niet eenvoudig aan te tonen. De stroom uit jouw windmolen komt, samen met die van talloze andere bronnen, terecht op één netwerk. Eenmaal daar, is niet meer te achterhalen welke stukje electriciteit nu uit jouw windmolen afkomstig is. Om een waterdicht systeem te ontwikkelen, is RECS International opgericht. Deze organisatie heeft een energietraceer-systeem ontwikkeld: de I-REC Standard. Door certificaten uit te delen en monitoren, weten inkopers en consumenten dat duurzaamheidsclaims betrouwbaar en geloofwaardig zijn.
Recs organiseert ieder jaar de REC Market Meeting: een evenement dat marktspelers, beleidsmakers, regelgevers en systeembeheerders samenbrengt om de nieuwste ontwikkelingen op de markt voor duurzame energie te presenteren en bespreken. De REC Market Meeting is de enige wereldwijde expertmeeting in zijn soort en richt zich op het probleem hoe aan de vraag van consumenten naar hernieuwbare elektriciteit over de hele wereld kan worden voldaan.
Manufesta heeft de eventbranding voor de REC Market Meeting ontwikkeld en verzorgt al 10 jaar de visuele communicatie van dit event.
De REC Market Meeting is al 10 jaar een succesvol en inspirerend evenement. Elk jaar wordt er een thema gekozen, waarvoor sprekers worden uitgenodigd. Het thema wordt nadrukkelijk gelanceerd in de communicatie van de REC Market Meeting. De identiteit van de RMM is zo ontwikkeld, dat deze jaarlijks flexibel aangepast kan worden aan het thema, zonder daarbij de herkenbaarheid van de meeting uit het oog te verliezen.
Branding, design, publicaties, event assets, sociale media
Deze site wordt beschermd met reCAPTCHA.
Google Privacy Policy | Google Terms of Service